Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

zondag 10 juni 2018

Proefmodel toilettas en etui

Omdat mijn dochter misschien wel een toilettas wil hebben die ik ga naaien, heb ik een proefmodel gemaakt. Ik had nog een leuke katoen in de kast liggen met giraffen erop. Ik maakte een proefmodel met aan de binnen- en buitenkant de giraffenstof. Toen die klaar was (geen foto gemaakt), gaf mijn vriend aan dat hij dit wel een leuk model zou vinden voor hem. Alleen vond hij de binnenkant leuker dan de buitenkant. Dus ik heb de hele toilettas uit elkaar gehaald. En toen ik de toilettas in elkaar wilde zetten, gaf hij aan dat hij de binnenkant van plastic wilde hebben. Ik had nog een rest geel liggen. Dus de toilettas is opnieuw in elkaar gezet.
Daarnaast had ik van kurkstof nog een geknipte etui liggen. Die heb ik in elkaar genaaid. En de rits is een rest die ik nog had liggen van een rits aan de meter.



Geen opmerkingen: