Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

zaterdag 23 juni 2018

Een verknasterde Frau Fannie

Ik zag een tijdje geleden het patroon Frau Fannie. En net als veel anderen, vond ik dit een erg leuk patroon. Ik heb het patroon uitgeknipt. En toen bedacht ik me dat zakken mij niet zo flatteren. En dat ik een ander (gekocht) jurkje heb, dat ik altijd met veel plezier draag. Dus gecontroleerd of de maten van Frau Fannie overeenkomen met mijn veel gedragen jurk. Niet helemaal. Dus toen heb ik het patroon maar aangepast.
De stof heb ik gekregen op naai-weekend. Iemand had via via een hele stapel lapjes gekregen. En daar mochten wij in neuzen. Omdat ik als uitdaging heb aan het eind van het jaar minder lappen in huis te hebben dan aan het begin van het jaar, heb ik me ingehouden. Deze lap kon ik niet laten liggen. En dat blijkt ook. Met dit patroon is het een plaatje. Ik ben er erg blij mee.

Geen opmerkingen: