Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

woensdag 1 maart 2017

Leren werktas

Ik heb eindelijk mijn leren werktas af. Ik heb eerst een blauwe buitentas gemaakt van leer. Daarna heb ik een binnentas gemaakt met allerlei vakjes. En toen werd het lastig omdat ik moeite had met de binnentas en de buitentas aan elkaar te naaien. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar niet op de meest mooie manier. Ik heb hem gebruikt en ben er erg blij mee. Hierna staan de foto's van de verschillende zakjes. Ik heb alle ruimte benut. En de zakjes zijn echt op maat gemaakt.
Zakjes voor visite-kaartjes en andere kleine dingen. En pennen-overzicht

In zijkant, klein vakje, werksleutels

Andere zijkant, zakje voor prive-mobiel

groot vak,voor portemonnee en zakje voor werkmobiel

twee handige terugvinders: voor OV-chipkaart en prive-sleutels

Geen opmerkingen: