Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

zaterdag 8 oktober 2016

Zelf getekende broek voor mijn moeder

Met mijn moeder gaat het niet zo goed. Daarom is het handig als ze broeken draagt met elastiek. Maar ze heeft geen winterbroeken met elastiek. Wel zomerbroeken. De patronen die ik zag, vind ik niet zo mooi. Dus heb ik een zomerbroek van mijn moeder gebruikt als basis voor een patroon. En ik heb hulp op Sancho gevraagd. Daar kreeg ik allerhande handige tips over welke patronen ik zou kunnen gebruiken en welke aanpassingen handig zijn voor mijn moeder. Dus na al deze informatie bekeken te hebben, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en zelf een patroon getekend.
Omdat mijn moeder niet makkelijk kleren past, was het wachten tot ze hem een keer aanhad. En dit is het resultaat: hij zit goed. De verzorging is erg blij met de broek, heeft er nog meer besteld. Ik zelf vind hem vooral bij de bovenbenen erg wijd.
Dus voor verbetering vatbaar.

Geen opmerkingen: