Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

vrijdag 3 juli 2015

Schnabelina's bag

buitenkant
Mijn oudste dochter heeft zelf een tas gemaakt: de Schnabelina's bag. En ze helemaal zelf. Beter gezegd, ik mag niet helpen. Ze heeft 2 filmpjes gebruikt: deel 1 en deel 2.De filmpjes zijn in ht Duits, maar met1 jaar Duits begrijpt ze de filmpjes wel. Zeker omdat Schabelina goed laat zien wat ze doet. Mijn dochter heeft aan de binnenkant 2 zakjes gemaakt: een losse zak en een vaste. Beide met rits. Daarnaast een lus voor de sleutels. En 2 details voor de naaisters: een label waarop staat 'made by me' en een klein schaartje aan de rits. Dat was een leuk cadeautje dat ik kreeg van kleurenmix. De tas was bijna helemaal UWYH behalve de ritsen en de paspels.


Losse zak, sleutelhanger

ingenaaide rits
a goed laat zien wat ze doet.

Geen opmerkingen: