Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

zondag 7 april 2013

1e lingerie setje

Ik ben heel trots. Ik heb eindelijk een cursus lingerie maken gevolgd. De cursus volgde ik bij Yolanda's Fashion. Ik was niet helemaal klaar aan het einde van de cursus met mijn bh en de slip. Maar dat kwam vooral door mij. De 2e dag van de cursus heb ik veel fouten gemaakt en dus moeten uithalen. En dat kost tijd. Maar nu heb ik alles afgemaakt. En het setje zit heerlijk. Ik ben heel erg trots. En erg blij met de workshop van Yolanda. Ik heb veel geleerd, ook of juist van de beginnersfouten bij het maken van lingerie. Yolanda heeft ook een foto op haar site gezet. Kijk maar. Alle spullen heb ik bij kantje boord besteld. Nu op naar de volgende.

2 opmerkingen:

YOLANDA FASHION zei

Graag gedaan en dank voor het volgen!
Het is inderdaad een leuk setje geworden.

Zussies zei

Daar mag je zeker trots op zijn!! Ziet er mooi uit, knap werk!!