Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

dinsdag 26 maart 2013

Rokje wordt korte broek voor K.

Een hele tijd geleden maakte ik voor mijn jongste dochter een rokje. Het plan was dat ik van hetzelfde stofje ook een rokje zou maken voor mijn andere dochter. Maar helaas dit rokje verandere van een WIP (work in progress)  in een UFO (UnFinished Object). Maar het stofje vond ik zo leuk. En van de week wist ik het opeens. Ik ging er een korte broek van maken. Weliswaar weer voor mijn jongste dochter, want dat paste net. Eigenlijk net niet, want een pand heb ik geknipt in de andere richting. Gelukkig valt dat niet op. En nu (op de pijpen) na, is de broek af. Dadelijk meteen passen. Dan kan ik daarna de broekspijpen omzomen. patroon is van Farbemix, Kati. Daar heb ik al meerdere broeken (broek1, broek2 en broek3) van gemaakt. Mijn dochter vind dit model erg lekker zitten, vooral die zonder rits. En hij gaat steeds sneller.......

Geen opmerkingen: