Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

vrijdag 23 april 2021

Trui voor F.

 F. wilde graag een hoody hebben. Of ik die kon maken. Natuurlijk. Samen een patroon uitgezocht, het werd deze hoodie van Sew so easy. Ze wilde graag een bordeaux rode hoodie. Geen probleem, ik had nog bordeaux rode stof liggen. Maar die stof was niet fijn, ze wilde graag joggingstof. Dus bordeaux rode joggingstof besteld. Ondertussen bedacht dat ik wel een trui van die bordeaux rode stof wilde hebben. zo gezegd zo gedaan. Stof besteld, patronen overgenomen. En toen de patronen op de stof gelegd. Bij de eerste passessie bleek ik de stoffen verwisseld te hebben😒. Ik had nu een heerlijke trui van joggingstof. F. was een beetje teleurgesteld. Dus ik heb nieuwe joggingstof voor haar gekocht voor de hoodie. En hetgeen ik tot nut genaaid had, heb ik in een trui veranderd. Ze is er blij mee.

Geen opmerkingen: