Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

zaterdag 4 april 2020

Onderbroeken voor J. (3*)

Nadat J. de zelfgemaakte onderbroek had gedragen, keurde hij hem goed. Hij vond deze lekker zitten. Dus ik ging enthousiast nog 3 onderbroeken maken. Helaas ging het niet helemaal goed. Bij 2 was het elastiek te strak. Ik had enthousiast even veel elastiek afgeknipt, maar me niet gerealiseerd dat dit elastiek veel stugger was. Dus die zaten niet lekker. Ik moest het elastiek uithalen en opnieuw erop zetten. Dat heb ik gedaan. En er mooie fleurige elastiek op gezet.
En bij de derde onderboek had ik het elastiek er verkeerd om opgezet. Het merkje zat aan de achterkant. Dus ook daar kon het elastiek er weer af worden gehaald.
Dus een nieuwe poging gewaagd. Dit keer met het elastiek er goed op, en met de juiste breedte.

Geen opmerkingen: