Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

zaterdag 27 juni 2020

Ondergoed voor E. (6*)


Door het enthousiasme van de onderbroeken voor
J. heb ik weer onderbroeken voor mezelf gemaakt. Ik heb het patroon zelf getekend. Van het resultaat werd ik niet enthousiast. Het was echt een tent. Nadat ik dit patroon op een goed zittende onderbroek had gelegd, bleek dat de onderbroek bijna 10 cm te hoog was. Dus dat kon ik snel oplossen. Ik heb van de week zelfs een bijpassende onderbroek aangehad bij mijn t-shirt. Een bijzondere ervaring.
De eerste twee onderbroeken heb ik gemaakt met elastisch biaisband. Daarna met picot-elastiek. Dit vind ik nog mooier geworden. Kijk maar naar de foto's. Zo lijken ze nog meer op een gekochte onderbroek.
En ik heb ook een onderbroek met deels hetzelfde stofje als J.😊

Geen opmerkingen: