Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

dinsdag 27 augustus 2019

Sancho vakantie Swap

Met een aantal oud clubleden van Sancho doe ik mee aan een Sancho Vakantie Swap. Dat betekent dat je een zelfgemaakt cadeautje maakt voor iemand. En dat je een zelf gemaakt cadeautje ontvangt. Ik heb heel wat hobbels moeten nemen voordat mijn cadeautjes klaar waren. Ik had allerlei plannen, maar veel zijn niet gelukt. Of de stof was te klein voor het patroon. Of ik ben nog aan het wachten op een patroon. Of ik heb iets fout gedaan, waardoor alles moet worden uitgehaald (meerdere keren). Maar nu zijn de cadeautjes af en opgestuurd.
Als eerste heb ik een zakje van een rits gemaakt. Dat zakje kun je helemaal open ritsen en dan krijg je een losse rits. Of helemaal in elkaar ritsen en dan heb je een zakje. De vorm van het zakje is bijzonder. Zie de vijf foto's waarin een gele rits duidelijk aanwezig is.

En ik heb een opvouwbare tas gemaakt, die aan de binnenkant helemaal afgewerkt is. Deze heb ik al een keer gemaakt als voorbeeld. Dit is een mooiere versie ervan. Deze is van binnen helemaal afgewerkt.

Hopelijk is de ontvangster er blij mee.












Geen opmerkingen: