Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

vrijdag 11 januari 2019

Zakjes voor kolonisten van Catan

Wij vinden het erg leuk om het spel kolonisten van Catan te spelen. Omdat het onhandig is om elke keer die straten, huizen en steden bij elkaar te pakken, heb ik zakjes genaaid voor elke speler in de juiste kleur. En dat heb ik voor ons gezin gedaan maar ook al een paar keer voor vrienden. En nu dus weer. Dit keer heb ik 6 zakjes genaaid (groen, bruin, rood/wit/blauw, oranje, wit, rood en  blauw). Het rood/wit/blauwe zakje is een extra zakje voor de tegels en cijfers die alleen gebruikt worden voor 5/6 spelers. En 2 zakjes die ik toch niet wil gebruiken. Het mooie is dat de touwtjes die ik heb gebruikt afkomstig zijn van de schoonmoeder van de jarige. Zij naaide ook veel en ik heb veel naai-spullen gekregen bij haar overlijden. Mooi om daar nu uit te putten voor dit cadeautje.

Geen opmerkingen: