Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

zondag 27 maart 2016

Ovenhandschoenen en pannelap

Ik had als cadeautje voor een vriendin een keukenschort gemaakt. En op sancho had ik gelezen dat er ook materiaal was om ovenwanten mee te voeren: insul bright vlies. Dus dat leek me een leuke aanvulling op de keukenschort. Ik heb het patroon gebruikt dat op de verpakking van insul bright vlies staat. Ik heb 2 ovenhandschoenen gemaakt en een pannelap (meer paste er niet uit). De keukenhandschoenen passen goed qua maat. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Alleen ga ik het materiaal nooit meer gebruiken. Ik reageer er volgens mij allergisch op. Dat was wel minder.

1 opmerking:

MaMarieke zei

Ze zijn wel prachtig geworden! Jammer dat je zo op het materiaal reageerde.