Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

dinsdag 22 december 2015

Haaktasje en haaknaalden tasje

Voor een hele lieve vriendin/collega heb ik samen met mijn dochter een tasje voor de haaknaalden en als extra heb ik een bijpassende haaktas gemaakt. Allemaal YWYH.
De binnen- en buitenkant zijn gelijk. En de onderkant is van dezelfde lieve uiltjes-stof als de onderkant van de tas.



En een dag later is de haaknaalden tas ook klaar. Binnenkant van dezelfde rode stof als het haaktasje met de vogeltjes. De buitenkant is alleen van de vogeltjesstof. Helaas heb ik niet zoveel haaknaalden, waardoor de haaknaaldentas wat leeg uitziet. Gelukkig heeft mijn collega wel veel haaknaalden. Haar haaknaalden passen dus in deze haaknaalden tas. Die kun je dan oprollen en eenvoudig meenemen of opbergen. Aan het haaknaaldentasje een zelf-gemaakt label. Het is een vrolijke haaknaaldentasje geworden. Mijn dochter heeft er veel aan mee genaaid.


Geen opmerkingen: