Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

maandag 24 augustus 2015

Casper, de 2e wijze van de kerststal (8)

De 1e wijze was af . En het begon een beetje te kriebelen. Dus snel de onderdelen opgezocht die al klaar waren. En de rest afgehaakt. Op de versiering was deze wijze klaar. Maar het leek helemaal geen wijze of koning. Er maar even op zitten broeden. En hem toen heel veel gouden versiering gegeven: op zijn kleding en zijn hoofdbedekking Door de donkere kleur is hij moeilijk op de foto te krijgen. Ik ben nu al verder aan het gaan met de 3e wijze. Mijn dochters mochten de kleuren uitkiezen. Ik heb nu het hoofd en het lichaam af. En helemaal tevreden ben ik niet. Dus de rest van de kleuren heb ik toch maar gewijzigd. Wie weet komt die ook nog snel klaar:).
Hierbij de rest van de kerststal: MelchiorengelkameelkribbeJosefMaria en  Jesus.

Geen opmerkingen: