Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

dinsdag 13 januari 2015

Knoopjurk Knip

Op de clubdag (1/1/2014) van Sancho heb ik de workshop gevolgd voor het maken van een knoopjurk. De jurk vind ik heel mooi geworden. Hij is voor mijn zus. En omdat onze lengtes verschillen, kon ik de jurk niet afmaken voordat zij er was. Dus dat duurde even. Maar begin 2015 kwam ze op bezoek. En toen heb ik de lengte afgespeld zodat ik hem af kon maken. Het patroon komt uit de februari knip van 2011. De zogenaamde knoopjurk. Ik ga hem zelf ook nog een keer maken. Ik vind het een erg mooi en goed vallend patroon.
En ja, de foto is een beetje raar. De jurk ligt op onze tafel. En op de tafel liggen onder een glazen plaat allemaal tekeningen, vooral van de meiden. En om die allemaal weg te halen, vond ik wat veel werk.

Geen opmerkingen: