Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

woensdag 27 april 2011

Leggings K.



In het verleden heb ik wel eens leggings gemaakt door het patroon zelf te tekenen (met Winifred Aldrich). Helaas vond ik de leggings toen niet zo goed gelukt. Mijn jongste dochter houdt heel erg van leggings. Dus nog maar een poging gewaagd. De blauw met wit motiefje is een proeflegging. Die heb ik gemaakt van een Ottobre patroon (2007-1 lente). Ondanks dat ik hem gelegd heb op een bestaand patroon, vind ik hem een beetje wijd. De groene legging heb ik gemaakt naar het patrooon Riviera legging (uit boek sewing kids love). Het is ander materiaal, maar de groene legging vind ik veel mooier zitten. Op verzoek van K. nog een korte zwarte legging gemaakt voor het sporten.

Geen opmerkingen: