Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

dinsdag 25 mei 2010

Tussendoor

F. klaagde afgelopen winter dat het dekbed zo kort was. Dus stofjes gekocht op de stoffenmarkt en haar 2 dekbedovertrekken een instopstrook gegeven. Een dekbed van Ikea heeft dat niet. Meteen ook een instopstrook gemaakt voor de dekbedovertrekken van K. En nu voor een van de dekbedovertrekken van mij en J.
Ik had in de uitverkoop vorige zomer een leuk rokje gekocht voor F. Maar helaas kon ik er geen leuk shirt bij vinden. Tot we opeens een jongens-shirt vonden dat perfect paste. Ik was helemaal blij. Tot F. het shirt aantrok: het leek wel een rokje... Dus nu maar korter gemaakt (met mijn cover). Het ziet er prachtig uit.
Het volgende op de lijst is een klein gaatje repareren in een kontzak van J. Daarna een hengsel van een rol-tas repareren. En ten slotte nog een zelf gemaakte zwemtas van K. Nu zijn mijn repareer-klusjes weer even af.

Geen opmerkingen: