Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

dinsdag 9 juni 2009

Wijde jurk F.

Dit model komt uit de eerste Stenzo. Deze heb ik gratis gekregen van iemand van Sancho. Alsnog bedankt. Ik heb het patroon wel gecontroleerd op een goed passende jurk. Het bovenlijfje was iets wijder, heb ik nu smaller gemaakt. Maar de rok heb ik zo wijd gelaten. Hopelijk staat zo'n wijde jurk F. ook. Tot nu toe vind ik de smalle jurken haar erg goed staan. Ik heb nu alle patroondelen uitgeknipt. Vanavond ga ik alles op de stof leggen. Het mooie is dat ik voor mijn moeder lock garen heb gekocht om een rok van haar korter te maken. Deze rok is precies dezelfde kleur als de jurk van F. Dat scheelt weer. Mijn verzameling lockgaren groeit gestaag. Hier is hij af.

Geen opmerkingen: