Sancho

Sancho
De Vereniging op het gebied van zelf maak mode

Zoeken in deze blog

zaterdag 1 november 2008

Gestreept shirt E.

Eindelijk weer eens iets afgerond. Ik ben met (te) veel projecten tegelijkertijd bezig. Wel leuk, maar het is ook wel leuk om weer eens wat af te maken. Hierbij het t-shirt dat ik heb gemaakt uit een restje stof van een t-shirt van F. Meestal maak ik een t-shirt voor de kinderen uit een restje stof van mij. Nu eens andersom!
Het patroon van het t-shirt heb ik zelf nagetekend van een favoriet blauw t-shirt van mezelf. Ik heb toen ik zwanger was van F. een stofje gekocht waar ik een zwangerschaps-shirt voor mezelf heb gemaakt en een baby-shirt. Toen ik dezelfde stof tegenkwam in andere kleuren heb ik hem meteen gekocht. En het resultaat is dit shirt. Ik ben er erg blij mee. Zelfs de hals is mooi gelukt. Ik heb een nieuwe truc gebruikt. En die werkt blijkbaar goed.

Geen opmerkingen: